Pravidla pro stravování cizích strávníků ve školním roce 2021/2022 v období od 1. 9. 2021 do odvolání
Cizím osobám /včetně cizích strávníků/ je vstup do jídelny zakázán.
Konzumování oběda v prostorách školní jídelny do odvolání není možné z kapacitních důvodů.
Dbáme na přísnou hygienu provozu. Cizím strávníkům je oběd vydáván výdejním okénkem u kanceláře školní jídelny v době od 11,00 do 11,30 hodin. V jiném čase nebude cizím strávníkům jídlo vydáno. Cizí strávník odloží na určeném místě jídlonosič, který mu byl naší organizací pronajat. Tyto jídlonosiče jsou denně dezinfikovány.
Všechny osoby musí používat zakrytí nosu a úst ochrannými prostředky.
U výdejního okénka je prostředek k dezinfekci rukou.
Výdej obědů do jednorázových obalů probíhá výdejním okénkem u kanceláře školní jídelny. Cena obalu je 6,- Kč. Tuto částku platí strávník hotově při převzetí oběda. Výdej probíhá od 11.00 do 11,30 hodin. V jiném čase nebude jídlo vydáno.
Úhrada stravného bude bezhotovostně, nebo v předem dohodnutém termínu v kanceláři Základní školy Hulín.
S těmito pravidly jsou všichni cizí strávníci seznámeni při přihlášení ke stravování a upozorněním na nástěnce ŠJ.
1. 9. 2021
Eva Fuksová, vedoucí školní jídelny